0
A kosarad jelenleg üres!

Általános Szerződési Feltételek

Jelen ÁSZF tartalmazza az Ilprimoshop / továbbiakban Webáruház / használatának feltételeit az alábbiak szerint

A Webáruház cime: Ilprimoshop.hu

A Webáruház üzemeltetőjének adatai:

Cégnév: Napolitext Kft

Székhely cime: 2200. Monor, Liliom utca 18.

Cégjegyzékszám: 13-09-174442

Nyilvántartást vezető cégbiróság: Budapest Környéki Törvényszék Cégbirósága

Adószám: 25158351-2-13

Közösségi adószám: HU25158351

Számlavezető bank: Budapest Bank ZRT

Bankszámlaszám: 10103843-58682900-01004009

Szerződés nyelve: Magyar

Elérhetőség: info@ilprimoshop.hu

Telefon: +36 70 639 7049

Adatkezelés nyilvántartási száma: NAIH-93822

Tárhely szolgáltató: Webhosticon Tárhely és Domain Szolgáltató Kft. 2097. Pilisborosjenő, Tulipán köz 2.

Az általános szerződési feltételek elfogadása:

1. A regisztráció illetve vásárlás során (mindkét esetben) a felhasználó, ha a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit az űrlapon található jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Szolgáltató és a Webáruház felhasználója között.
2. Ha a felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait. Nem regisztrálhat és nem küldhet megrendelést sem.

Megvásárolható termékek köre és áraik:

Az ILPRIMOSHOP Webáruház használt és új termékek valamint kiegészitők forgalmazásával foglalkozik. A képpel is illusztrált termékek kizárólag Online a Webáruházon keresztül vásárolhatóak meg. A megjelenített termékek ill az azokról készített képek helyenként eltérhetnek a valóságtól azok illusztrációként szerepelnek. Nem vállalunk felelősséget a Webshopban megjelenő kép és a megvásárolt termék tényleges kinézete közötti különbözőség miatt.

A Webáruházban feltüntetett árak bruttó árak azok az áfát tartalmazzák és forintban értendőek. Csomagolási költséget nem számítunk fel. Az árak a házhozszállítás költségét nem tartalmazzák.

A megrendelés lépései:

1. Webáruházunkban a böngészés és a vásárlás regisztrációval és anélkül is történhet. A regisztráció előnye, hogy amennyiben a későbbiek folyamán is szeretne tőlünk rendelni úgy adatait nem szükséges ismételten megadni. Előny továbbá, hogy a Primotagok pontgyűjtési akcióban vehetnek részt mely pontokat felhasználhatnak a megvásárolni kívánt termék árának csökkentése valamint elegendő Primopont összegyűjtése esetén a termék teljes árának kiegyenlítésére. A Primotagok 10.000 Ft feletti vásárlás esetén mentesülnek a szállítási költség alól.

A regisztrációhoz szükséges adatok:

  • Vezetéknév
  • Keresztnév
  • E-mail cím
  • Jelszó

A vásárláshoz szükséges adatok:

  • Vezetéknév
  • Keresztnév
  • E-mail cím
  • Telefonszám
  • Szállítási cím
  • Számlázási cím

Fent említett adatok bármikor megváltoztathatóak az adataim menüpontban az adatok megváltoztatása után a mentés gombra kattintva. Mobiltelefonszám megadására a szállítási értesítések fogadása érdekében van szükség. Az adatokat más célra nem használjuk fel, azokat bizalmasan kezeljük.

2. Rendelés menete

Kosárba tétel:

A megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba teszem” gombra kattintva helyezheti a kosárba. Ha a termék belekerül a kosárba, megtekinthető a kosár tartalma, a „Kosár” gombra kattintva. A kosár tartalmát igény szerint bővítheti új megvásárolni kívánt termékekkel, vagy az aktuális kosárból a termékeket törölheti a „Törlés” gombra kattintva.

Minden további termék kosárba helyezéséhez kattintson a terméklistában a képek mellett található Kosárba teszem ikonra. Max: 15 db termék. A kosár tartalma minden oldalon a főmenüben a kosár ikon alatt megtekinthető. A kosár tartalma két óra megrendelés nélküli állapot után automatikusan kiürül. A vásárlás folytatásához a kosárban kattintson a TOVÁBB gombra.

A tovább gombra kattintás után a megrendelés első szakaszában 3 opció közül választhat:

  1. Amennyiben rendelkezik felhasználói fiókkal úgy az e-mail cím és jelszó mezőket kitöltve a belépés gombra kattintva tovább haladhat.
  2. Regisztrálok a vásárlásomnál használt adataimmal.
  3. Regisztráció nélkül folytatom a vásárlást.

A rendelés második szakaszában a számlázási adatok kitöltésével valamint a tovább gombra kattintva érheti el a következő szakaszt.

A harmadik szakaszban a szállítási cím kitöltésével valamint a tovább gombra kattintva érheti el a következő szakaszt.

A negyedik szakaszban a fizetési opciókban három lehetőség közül választhat:

  1. Bankkártyás fizetés.
  2. Átutalásos fizetés.
  3. Utánvétes fizetés.

Ötödik szakaszban az ÁSZF elfogadásával és a megrendelés gombra kattintva véglegesítheti megrendelését.

Továbbá amennyiben rendelkezik Primo pontokkal úgy azokat tetszés szerint beválthatja. Itt megtekintheti a megrendelés alatt lévő termékek teljes vételárát / szállítási költséggel együtt és külön is / Ezt követően az ÁSZF elfogadásával és a megrendelés gombra kattintva véglegesítheti megrendelését.

A szerződés létrejötte

A megrendelés elküldése után rendszerünk a megrendelést rögzíti, és automatikus e-mailben visszaigazolja. Amennyiben a visszaigazoló e-mail 2 órán belül nem érkezik meg a regisztrációkor megadott e-mail címre, kérjük az ügyfélszolgálatunkon keresztül jelezze felénk. A visszaigazoló e-mail tartalmazza a megrendelés részletes adatait. A szerződés a visszaigazoló e-mail kiküldésével jön létre. A megrendelés adatait rendszerünk tárolja. Megrendelése távollévők között kötött írásos szerződésnek minősül. A szerződés magyar nyelven jön létre, a Webáruház elektronikus formában, automatikusan tárolja. A felhasználó számára a Webáruházba történő bejelentkezés után hozzáférhető. Annak tartalmát elolvashatja, mentheti vagy kinyomtathatja.

Figyelem! A helytelenül megadott e-mail cím vagy a postafiók tárhelyének telítettsége megakadályozhatja az automatikus visszaigazolás kézbesítését! Az e-mailben található rendelési számra hivatkozva elérhetőségeink bármelyikén érdeklődni lehet a megrendeléssel kapcsolatban, vagy weboldalra belépve nyomon követhető a rendelés.

A megrendelések leadása bármikor történhet. A megrendelések feldolgozása munkanapokon 8 órától 16 óráig történik.

Módosítás a rendelés leadása után

Rendelés elküldése utáni módosítási szándékot ügyfélszolgálatunkon keresztül lehet jelezni.

Fizetés

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A megrendelés ellenértéke több módon is fizethető:

  • Banki átutalás: (banki befizetés)
Díjának mértéke banktól függően eltérő. Amennyiben az 5. munkanapon az összeg nem érkezett be számlánkra, a megrendelést töröljük.

Utalás adatai

Kedvezményezett neve : Napolitext Kft

Számlavezető bank: Budapest Bank ZRT

Bankszámlaszám: 10103843-58682900-01004009

Összeg: A megrendelés fizetendő végösszege.

Közlemény: A megrendelés sorszáma és/vagy megrendelő neve

  • Utánvét
A megrendelt termék/ek árát a csomag átvételekor a kell kifizetni. Ilyenkor az utánvét díja is a vevőt terheli. Az utánvét díja futárszolgálati kézbesítés esetén: 300 Ft
  • Bankkártyás fizetés
A megrendelt termék/ek árát a megrendelés gombra kattintva egyenlítheti ki bankkártyájával, melynek nincs külön díja.

Szállítás

A termékek átvehetők házhozszállítással vagy a GLS CsomagPont üzleteiben.

Házhozszállítás

A csomagokat a GLS Hungary Kft. futárszolgálat munkanapokon kézbesíti a megadott szállítási címre. A kiszállítással kapcsolatban az alábbi értesítések alapján nyomon követhető a kiszállítás:
Értesítés kiszállításról e-mail: A csomag elkészült , futárszolgálat átvette . A csomag érkezése másnapra várható. Kézbesítés email és sms: A futárszolgálat küldi a kézbesítés napján.
Ebben az értesítésben jelzi a futárszolgálat a kézbesítés várható idejét egy 3 órás idő-intervallumra leszűkítve. Az e-mail és sms tartalmazza a futár telefonszámát is, így ezen a számon közvetlenül a kézbesítést végző futárral van lehetőség egyezetni a kézbesítés pontosításával kapcsolatban. (pl. pontos kézbesítési időpont, helyszín)

Csomagkövetés

Csomagazonosító-szám alapján a GLS Track&Trace oldalán. (https://gls-group.eu/HU/hu/home) GLS vevőszolgálat: +36-1-802-0265

Ha a fenti értesítések alapján behatárolt várható kézbesítési időpontban vagy címen mégsem tudja átvenni a csomagot, akkor a GLS futárszolgálaton keresztül az azonosítószámra hivatkozva rugalmasan módosítható az átvétel. A megrendelő által kért feltételek szerint teljesített, de át nem vett vagy átvétel megtagadása miatt visszaszállított csomagok esetében az ismételt kiszállítást csak előre kifizetett szállítási költség és visszaszállítási díj ellenében indítjuk el. Webáruházunk fenntartja magának a jogot, hogy az át nem vett csomagok megrendelőjéhez és/vagy kézbesítési címéhez köthető újabb felhasználó regisztrációját korlátozza és/vagy megrendeléseit tárgytalannak tekintse. Továbbá webáruházunk fenntartja magának a jogot, hogy korlátozza a felhasználó hozzáférését a tervezett rendelés funkció vagy a rendelés leadása és/vagy valamely fizetési mód használata tekintetében, abban az esetben, ha a felhasználó viselkedésével ,tevékenységével valamilyen formában megkárosíthatja a webáruházat.

Kiszállítás GLS CsomagPontra

Megrendeléseket 1 nap alatt kerülnek kiszállításra a kiválasztott GLS Csomagpontra, ahol a csomag kiérkezését követően 5 munkanapon belül vehető át a csomagpont üzlet nyitva tartási idejében. A csomag indításáról webáruházunk e-mail értesítést küld, amelyben a rendelésszám, és a csomagazonosító szerepel. Ezt követően a csomag GLS CsomagPontra érkezésekor e-mailben és sms-ben is értesítést küldünk arról, hogy a csomag átvehető. Az értesítés után 5 munkanapon belül bármikor átvehető a küldemény, figyelembe véve a csomagátvevő helyek nyitva tartási idejét. Az átvételnél a címzettnek be kell mutatnia a személyazonosságot igazoló okmányát és hivatkoznia kell a csomagszámra.

Csomagkövetés:

Csomagazonosító-szám alapján a GLS Track&Trace oldalán nyomon követhető, hogy hol tart a csomag kiszállítása.
GLS vevőszolgálat telefonszáma: +36-1-802-0265 (elérhető: hétfőtől péntekig 7:00 és 20:00 óra között) Ha a csomag nem kerül átvételre az érkezéstől számított 3. munkanapon, akkor A GLS e-mailben emlékeztetőt küld. Az 5. munkanap után a csomag visszaszállításra kerül webáruházunkba.

Szállítási díjak (Magyarországi szállítási cím esetén)

Házhozszállítás és GLS Csomagpontokon történő átvétel esetén:
  • 15.000 Ft alatti rendelés esetén: 990 Ft
  • 15.000 feletti rendelés esetén: ingyenes
Házhozszállítás és GLS Csomagpontokon történő átvétel esetén a Primo tagok részére:
  • 10.000 Ft alatti rendelés esetén: 990 Ft
  • 10.000 feletti rendelés esetén: ingyenes

Az át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díja a megrendelőt terheli, újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének és a visszaszállítás költségének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!

Webshopunk fenntartja magának azt a jogot, hogy az átvétel megtagadása miatt visszaszállított csomagok címzettjeinek újabb megrendelését kizárólag előre utalással kifizetett megrendelés esetében teljesíti.

A fizetendő végösszegről a vásárló a rendelés visszaigazolásakor e-mail ben értesítést kap. A szolgáltató a számlát a termék kiszállításának napján elektronikus úton (e-mail) PDF formátumban elküldi a felhasználó részére, melyet szükség esetén kinyomtathat A Felhasználó az ÁSZF elfogadásával belegyezik a számla ilyen módon való kiküldéséhez/fogadásához. Amennyiben a felhasználó papír alapú számlára is igényt tart, azt a webshop ügyfélszolgálatán kérheti.

Visszaküldés/Elállás

Az elállás joga

Amennyiben a megrendelt és kézhez kapott terméket a vásárló mégsem szeretné megtartani, akkor az átvételétől számított 15 napon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól és visszaküldheti a nem kívánt terméket vagy termékeket.

Visszaküldési szándék jelzése

Ha elállási jogával élni kíván, akkor kérjük az elállási szándékot tartalmazó egyértelmű nyilatkozatot minél hamarabb juttassa el hozzánk. A termék átvételtől számított 15 napon belül pedig el kell juttatnia hozzánk a terméket vagy termékeket is. Ha lehetősége van rá, kérjük, írásban jelezze visszaküldési szándékát.

Visszaküldés

A visszaküldési szándékot tartalmazó nyilatkozatot e-mailben haladéktalanul visszaigazoljuk. Ha lehetősége engedi, kérjük, hogy a bankszámlaszámot is tüntesse fel hogy a visszáru összegét minél hamarabb átutalhassuk. A kézhezvételtől számított 15 napon belül kell a terméket visszaküldenie az alábbi címre: 7622 Pécs, Siklósi út 22 szám alatt található Napolitext Kft részére. Kérjük, a ruhában található címkét mely tartalmazza a termék cikkszámát ne távolítsa el! Ha a címkét eltávolítja, nem tudjuk beazonosítani a terméket és így az árát sem tudjuk visszatéríteni.

Webshopunk a termékek árát a visszaküldött ruha megérkezését követő 14 napon belül a visszafizeti. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek önt terhelik. Az utánvéttel küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni!

A távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet.
A Kormány 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelete a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól

Kérjük, fokozottan ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károk megtérítését a Napolitext kft. kérheti öntől.

A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt).

Visszaküldési címünk: Napolitext Kft, 7622 Pécs, Siklósi út 22.

Panaszkezelés

Amennyiben webáruházunk működésével, termékeinkkel vagy a megrendeléssel kapcsolatban panasza merül fel, forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz. Problémáját minden esetben haladéktalanul kivizsgáljuk, valamint a szükséges intézkedéseket megtesszük. A panasz ügyintézésről, indoklásáról e-mailben minden esetben tájékoztatjuk. Vitás esetekben panaszával a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testületekhez valamint az alábbi szervekhez fordulhat.

Pest Megyei Békéltető Testület

Címe: 1119 Budapest,Etele út 59-61. II.em 240.

Telefonszáma: 06-1-269-0703

Fax száma: 06-1-269-0703

Reklamáció, csere:

Felhívjuk figyelmét, hogy az ILPRIMO Webáruház termékei használt és egyedi darabok, ezért sem cserére, sem a szavatossági igény érvényesítésére nincs lehetőség.