0
A kosarad jelenleg üres!

Szállítás

Szállítás

Házhozszállítás


A csomagokat a GLS Hungary Kft. futárszolgálat munkanapokon kézbesíti a megadott szállítási címre. A kiszállítással kapcsolatban e-mailes értesítőt kap a megadott e-mail címére. Továbbá webáruházunk rendszere is küld egy értesítőt a csomag átadásáról a futárnak. Átlagosan a csomagátadásától számított következő munkanapon szállítják ki a csomagot.


Csomagkövetés

Csomagazonosító-szám alapján a GLS Track&Trace oldalán. (https://gls-group.eu/HU/hu/home) GLS vevőszolgálat: +36-1-802-0265

Ha a fenti értesítések alapján behatárolt várható kézbesítési időpontban vagy címen mégsem tudja átvenni a csomagot, akkor a GLS futárszolgálaton keresztül az azonosítószámra hivatkozva rugalmasan módosítható az átvétel. A megrendelő által kért feltételek szerint teljesített, de át nem vett vagy átvétel megtagadása miatt visszaszállított csomagok esetében az ismételt kiszállítást csak előre kifizetett szállítási költség és visszaszállítási díj ellenében indítjuk el. Webáruházunk fenntartja magának a jogot, hogy az át nem vett csomagok megrendelőjéhez és/vagy kézbesítési címéhez köthető újabb felhasználó regisztrációját korlátozza és/vagy megrendeléseit tárgytalannak tekintse. Továbbá webáruházunk fenntartja magának a jogot, hogy korlátozza a felhasználó hozzáférését a tervezett rendelés funkció vagy a rendelés leadása és/vagy valamely fizetési mód használata tekintetében, abban az esetben, ha a felhasználó viselkedésével ,tevékenységével valamilyen formában megkárosíthatja a webáruházat.


Kiszállítás GLS CsomagPontra


Megrendeléseket 2-3 nap alatt kerülnek kiszállításra a kiválasztott GLS Csomagpontra, ahol a csomag kiérkezését követően 5 munkanapon belül vehető át a csomagpont üzlet nyitva tartási idejében. A csomag indításáról webáruházunk e-mail értesítést küld, amelyben a rendelésszám, és a csomagazonosító szerepel. Ezt követően a csomag GLS CsomagPontra érkezésekor e-mailben is értesítést küldünk arról, hogy a csomag átvehető. Az értesítés után 5 munkanapon belül bármikor átvehető a küldemény, figyelembe véve a csomagátvevő helyek nyitva tartási idejét. Az átvételnél a címzettnek be kell mutatnia a személyazonosságot igazoló okmányát és hivatkoznia kell a csomagszámra.

Csomagkövetés:


Csomagazonosító-szám alapján a GLS Track&Trace oldalán nyomon követhető, hogy hol tart a csomag kiszállítása.
GLS vevőszolgálat telefonszáma: +36-1-802-0265 (elérhető: hétfőtől péntekig 7:00 és 20:00 óra között) Ha a csomag nem kerül átvételre az érkezéstől számított 3. munkanapon, akkor A GLS e-mailben emlékeztetőt küld. Az 5. munkanap után a csomag visszaszállításra kerül webáruházunkba.


Szállítási díjak (Magyarországi szállítási cím esetén)


Házhozszállítás és GLS Csomagpontokon történő átvétel esetén:
  • 15.000 Ft alatti rendelés esetén: 990 Ft
  • 15.000 feletti rendelés esetén: ingyenes
Házhozszállítás és GLS Csomagpontokon történő átvétel esetén a Primo tagok részére:
  • 10.000 Ft alatti rendelés esetén: 990 Ft
  • 10.000 feletti rendelés esetén: ingyenes
Egyéb kedvezményeket találhat a hasznos információk oldalunkon.

Személyes átvétel


A csomagot a rendeléstől számított következő munkanaptól átveheti címünkön:
7622. Pécs, Siklósi út 22.
A csomagot 7 napig tároljuk, 7. nap után a termékek visszakerülnek webshopunkra.

Az át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díja a megrendelőt terheli, újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének és a visszaszállítás költségének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!

Webshopunk fenntartja magának azt a jogot, hogy az átvétel megtagadása miatt visszaszállított csomagok címzettjeinek újabb megrendelését kizárólag előre utalással kifizetett megrendelés esetében teljesíti.

A fizetendő végösszegről a vásárló a rendelés visszaigazolásakor e-mail ben értesítést kap
Webáruházunk a számlát a termékkel együtt küldi ki.